+32 (0)479 - 22 07 67 [email protected]

Visie

“Attentives wil échte meerwaarde creëren door open en eerlijk zaken te doen, successen te delen en een duurzame wereld na te streven met respect voor mens, cultuur en natuur.”

 

Missie

“Bedrijven op een eerlijke manier helpen om de juiste marketingmaterialen in te zetten die optimaal verbinding, waardering en merkbeleving realiseren voor hun bedrijf en merk.”

Arno De Meersman

Zaakvoerder Attentives België

In 2020 hebben Ronald – oprichter Attentives BV – en ik de krachten gebundeld en heb ik de Belgische tak opgericht zodat we onze vernieuwende en duurzame visie op de promotionele sector over de hele Lage Landen kunnen uitdragen.

We beogen een partner-samenwerking met al onze klanten zodat we in no-time een productieve en vooral persoonlijke relatie uitbouwen om samen doelgerichte acties in te zetten. Hiermee realiseren we de juiste waardering, aandacht en merkbeleving.

Onze kernwaarden

1. Cultuur: denken in oplossingen

Het zit in onze natuur om jou de beste oplossing te bieden. We denken met je mee wanneer iets niet mogelijk of haalbaar is. Wanneer een ander bedrijf wel de juiste oplossing heeft, brengen we je graag in contact. We hopen we dat je bij een volgende gelegenheid weer aan ons denkt.

2. Klant: kwaliteit- en waardegedreven

Je bent onze ideale klant, wanneer je kwaliteit en betrouwbaarheid belangrijk vindt. Onze interne afspraken en processen zijn hierop namelijk ingericht, zodat je vooraf precies weet wat je kunt verwachten.

3. Voice: enthousiast

Als klant, leverancier of partner van Attentives wordt je met enthousiasme te woord gestaan. Je merkt aan alles dat we betrokken zijn, veel plezier hebben in ons werk en oprecht voldoening halen uit het succes dan onze klanten realiseren.

4. Feel: waardering

We vinden het reuze belangrijk dat je je gerespecteerd en gewaardeerd voelt als je met ons werkt, omdat dit het beste in ons naar boven brengt en het maakt alles leuker.

5. Impact: verbinding

We zorgen ervoor dat je met de juiste producten verbinding creeert tussen mensen, bedrijven en merken. Zo creëer en onderhoud je belangrijke relaties.

6. X-factor: we doen het samen

We geloven in samenwerken. Goed samenwerken en communiceren zorgt voor een betere kwaliteit. Als je op elkaar vertrouwt, elkaar het werk gunt, zonder alleen aan jezelf te denken, dan ontstaat er een krachtige duurzame partnerschap.